Media Censorship: The USA and GB Delete Revealing Articles on the Internet on Their Crimes Against Humanity

The State of Political Affairs Worldwide. A New Political Series on the End Time Scenario Prior to Ascension

by Georgi Stankov, August 27, 2013

Only two days I was able to read this article below on the website “Global Research” and also enter the links published there to the original Daily Mail article. Now the whole website is put down by the USA secret services in cahoots with the big Internet companies and established NSA stooges by Snowden’s revelations. (The link to this website and article has been recovered in the meantime)

This is the first time that this important website “Global Research” has been put down by the dark forces, which is the most clear sign that they do intend to start an imminent war in Syria and pulverize the whole Middle East in the coming days.

Fortunately, this same article was also posted on other websites, so that I can give you the full version of it here:


Deleted Daily Mail Online Article: “US Backed Plan for Chemical Weapon Attack in Syria to Be Blamed on Assad”

(See also this link:

In January 29, 2013, Britainʼs most popular Daily Newspaper, in its online version published an article titled:

U.S. ʻbacked plan to launch chemical weapon attack on Syria and blame it on Assadʼs regimeʼ

A few days later they pulled the article. What the reason was for the deletion remains unclear. The article was published at this URL:

There exists a cached version of the article which can be found here:

See scan of complete deleted article below: One day later, on January 30, a moderated news board thread was created, which is still online, at Mail Online about that article.

Thread: Syrian WMD False Flag – Are False Flags a way of life now?

In their initial article Mail Online refers to an article (dated January 28, 2013), thatʼs where they probably found the information on the leaked e-mail and other documents.

CapitalBay (who published the wrong areal pictures of the school in Sandy Hook), Mail Online, Infowars, Yahoo News India, News Track India,, Philippine Times, Uganda News, LiveLeak, Truth Media TV and others all claim in their mirrored articles that the alleged e-mail from Britamʼs David Goulding to Philip Doughty was dated December 25, 2012.

However, at (translated with Google) there also exists another version of the alleged e-mail. There the e-mail is dated December 24, 2012. Whether the content of the alleged e-mail is correct, thatʼs open for debate. Fact is that PressTV has an article online which supports the claims in the alleged e-mail. And RTʻs article from last year (June 10, 2012) still claims that “Syrian rebels aim to use chemical weapons,” to then blame Assad for it. Those weapons came from Libya, according to RT.

This begs the question: Did Christopher Stevens know about those weapons when he died in the CIA villa in Benghazi last year?

But why was the article pulled by Mail Online?

Why do there exist at least 2 versions of the same alleged e-mail?

And what about Britam admitting that they were hacked, according to (The Voice of Russia)?

But thereʼs also this, according to Mail Online it was a Malaysian hacker who got to the alleged email(s), while Infowars claims that the e-mail was “obtained by a hacker in Germany.”

Either way, whoever initiated the Britam e-mail escapade did a good job at fooling both
mainstream and alternative news outlets because itʼs a real mess and few know what really happened and why.

Yet itʼs ironic that Mail Online did not delete their other article, where they wrote about the UNʼs Carla Del Ponte who claims that Syrian rebels are responsible for “sarin gas attacks, which had been blamed on Assadʼs troops.”

The same rebels who now receive resources from the EU and the U.S., since the EU is buying oil from those “rebels” and the US is arming them for a proxy war as the Washington Post describes it.

Earlier it was reported that Israel had granted oil exploration rights inside Syria, in the occupied Golan Heights, to Genie Energy whoʼs shareholders include Rupert Murdoch and Lord Jacob Rothschild. See:





This entry was posted in Other Articles. Bookmark the permalink.

Comments are closed.